מתכון לקינוח ביסקוויטים וקרם לוטוס ונבחרי מוצר השנה שלי



אז לפני כשבוע (ויום למתקטננים), התארחתי באירוע של מוצר השנה.
באירוע חולקנו לקבוצות ואני שוייכתי למתחם הקולינריה.
היו מוצרים מגוונים אשר זכו בקטגוריה השנה והוצגו בפנינו, תוכלו לקרוא עליהם כאן…
אבל, היו כמה מוצרים שבעיני כיכבו..ואפילו מתכון שלי לקינוח מדהים בהמשך :)
ממרח לוטוס (קראנץ׳ ורגיל)
(תמונות יח״צ)
את אהבתי ללוטוס קשה לי להסתיר בפומבי..יש לי חולשה קשה לממרחים האלו.
אולי זו האזרחות הבלגית (משם המוצר מגיע) אשר מושכת לכיוונה, אבל גם אם לא..מדובר בחומר אלוהי וטעים בטירוף.
הצעת הגשה שלי- בעיקר בקינוחים!
עוגת ביסקוויטים וקרם לוטוס אישיות: (לכמות נכבדת של 20 כוסות אישיות)
מצרכים:1 חבילה פודינג וניל
1 שמנת מתוקה (האחוזים לבחירתכם..16 או 32)
1 כוס חלב
2-4 כפות ממרח לוטוס (תלוי במתיקת הרצוייה)
חפיסת עוגיות לוטוס/ביסקוויטים/שאריות של עוגה יבשה
תהליך ההכנה:
הכנת קרם הלוטוס:
מקציפים יחד בקערה- פודינג וניל,שמנת מתוקה וכוס חלב ובהדרגה מוסיפים את ממרח הלוטוס.
מקציפים עד למרקם אחיד וקטיפתי.
הרכבת המנה:
בכוסות האישיות מפוררים את עוגיות הלוטוס( אני השתמשתי בשאריות עוגה וגם הוספתי צבע מאכל כחול (לאווירה האמריקאית בה הוגשו)
מזלפים את הקרם
ומסיימים בקישוט עם עוגיית לוטוס..
ו-בתאבון!
(צילום: ניקול הרשקוביץ- צולם באירוע והוגש לנו) 
(צילום: ניקול הרשקוביץ) 
הצעת הגשה -

(צילום: ניקול הרשקוביץ)
משקה סיידר אלכוהולי- strongbow

(צילום: ניקול הרשקוביץ)
משקה סיידר חדש בשוק בטעם תפוחים אלכוהלי, מתקתק וטעים ביותר כשמוגש קר.
אופציה ממש נהדרת לבריזרים/קוקטיילים/סמירנופים למיניהם.
(תמונות יח״צ)


׳שבורים׳ של בייגל&בייגל

אז חובבת חטיפים גדולה אני לא, אבל אני חייבת לציין שהמרקם והטעם של השבורים (בצל מטוגן בעיקר) קנה אותי.
ממליצה מאוד בתור תחליף לקרוטונים בסלט או אפילו בחורף- במקום שקדי מרק…
בצד הפחות חיובי, יש למוצר אחוזי שומן גבוהים,אבל היי.צריך גם להתפרע לפעמים ;)

(צילום: ניקול הרשקוביץ)


זהו להפעם..יש המון המון מוצרים שאני עדיין בוחנת,אבל סך הכל מאוד 
טעים ומתוק לי לאחרונה ;)

שבוע נפלא!