איפור עיניים פשוט,סקסי וקייצי במיוחד


היי!
אתמול בערב נחתתי חזרה מחופשה מדהימה בכרתים...אז אני עוד מעכלת
לאט את החזרה לשגרה, אבל אין ספק שים,בריכה וכמה קוקטיילים עושים טוב על הנשמה.



אז הקיץ כבר רשמית עומד להסתיים, החגים תכף כאן...
אז הפעם החלטתי להדגים מראה איפור פשוט למדי שמתאים 
לימים אלו ומשדרג את ההופעה בקלות :)

קודם כל..תראו את החמודה הזו!

מתוקות אחת אחת

כל הצלליות בהן השתמשתי שייכות לפלטת make up pro של חברת carline
פלטה ע-נ-ק-י-ת ומדהימה, עם המון גוונים זהובים-מתכתיים כמו שאני אוהבת!
בפלטה יש המון המון המון צלליות (מי שמתקטננת, פרטים מלאים בסוף הפוסט), פודרה, ליפגלוסים, סמקים ואפליקטורים מסוגים שונים.
עוד משהו שנורא אהבתי היא המראה הענקית שיש לפלטה שנוחה ממש לשימוש.
אני בשוק קצת :)



אני בלי מייקאפ,אז סלחו לי על הבלגן בעור :)
 


מדריך וידיאו קצר שהכנתי:


ולמי שיש גוון אחר וצבע עיניים שונה, ממליצה על המדריכים המהממים
של עומר אסף מקרליין


אז הצלליות באמת פיגמנטיות בצורה סבירה ביותר! 
נורא אהבתי את כל השורה הראשונה העליונה, יש שם גוונים בהירים 
שאפשר להשתמש בהם גם כשימר והם עמידים ונוחים.

לצערי הסמקים לא כל כך מתאימים לגוון העור שלי, אבל אני בטוחה שאשתמש
בסומק הורוד בתור צללית, כי הפיגמנט ממש חזק ועמיד.

סווטש׳ של הצלליות בהן השתמשתי לאיפור זה 
עם פלאש
בלי פלאש


ולסיום..תמונה עם המראה הקליל הזה מכרתים.. :) שבוע מהמם לכולם!



פרטים קצת טכניים:

המארז כולל:
40 גוונים של צלליות לעיניים בעלי פיגמנטים חזקים ועמידים שאינם דוהים או נעלמים במהלך היום.
3 גווני שימר– המעניקים ברק לאזור הפנים, החל מגוון שזוף ועד לנצנוץ כסוף עדין.
3 סמקים בגוונים המשתלבים עם צבע עור להדגשה טבעית.
2 פודרות לקיבוע המייק-אפ.
6 ליפ- גלוס לשפתיים במרקם נעים ולא דביק.
למארז מצורפת מראה גדולה וחמש מברשות איפור מסוגים שונים.
את "קרליין פרו" ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.
מחיר:  249 ש"ח. זמין לרכישה באתר bela במחיר מבצע של 120 ש"ח 


*גילוי נאות: המוצר התקבל לסקירה