המלצות חובה לסופ״ש גשום וסגרירי :)


מה נשמע?

למען האמת, השבועות האחרונים לא היו מלהיבים במיוחד אצלי,
מין תחושה כללית של עייפות וחולשה שהתבררו לצערי כבעיה רפואית מעט מורכבת.
בכל אופן, אוטוטו תקופת מבחנים והחורף מבקר פעם בכמה סופ״שים...אז
אין סיבה להתלונן ואם צריך לנוח גם ככה- אז לפחות להעביר את הזמן בכיף :)
החלטתי להמליץ לכם על מספר פעילויות מושלמות לסופ״ש קר וגשום (או סתם יום של מחלה בבית) ... תחזיקו חזק בטישו שלא תעופו ויאללה - קריאה מהנה ושמרו על עצמכם :)

1) לצפות בבינג׳ ב״המדריך לרוצח״
או בשם המגניב המקורי How to get away with a MURDERER!


כבר תקופה שאני מחפשת סדרה חדשה לראות ( אחרי שסיימתי את : הומלנד, המתים המהלכים בפגרה, האנטומיה חלשה ממש העונה, קשר דם הייתה מעפנה, ראיתי מחדש את גוסיפ גירל, כפולים הייתה חביבה, דקסטר נגמרה, שובר שורות נגמרה, בית הקלפים בפגרה ומשחקי הכס בפגרה....)
אגב- איזה מגניב שנטפליקס סוף סוף הגיעו לארץ!!
ולנושא שלנו-בקיצור, מדובר על סדרת מתח/דרמה ממש מעניינת ועשויה טוב..אני עדיין בעונה 1- אז לא להרוס לי ולספיילר! :)

2) ללכת לחדר בריחה!
אם אין לכם מושג על מה אני מדברת, זה כנראה כי לא קראתם את הפוסט שלי על חדרי בריחה,
אז מעולה- יש לכם זמן לקרוא גם אותו וישר להזמין איזה חדר!
אין כמו חדר מותח למשך שעה עם חברים טובים או משפחה...נכנסים לאטרף בניסיון לפתור את החידות , יוצאים בתחושה של סיפוק והולכים לטחון איזה המבורגר אח״כ.
אני ביקרתי ב״מרגל הסורי״ וב״נוגדן״ ובסופ״ש הקרוב אלך לחדר שנקרא ״הצד האפל של האומנות״...בהצלחה שיהיה לי ;)

3) לעשות מרתון של סרטים של טרנטינו (ואולי לראות את החדש שלו גם..)


טוב, אני אישית חולה על סגנון הסרטים שלו, המערבונים המטופשים והקומיקסיים.
אז מבחינתי אין לי בעיה לצפות שוב בkill bill או ג׳אנגו בכיף!
הכי מומלץ - עם פופקורן, בירה ותותים עם קצפת בצד :)

4) לנסות מתכון מtasty!
לא מכירים את טייסטי? אוקיי ואו..יש לכם סופ״ש שלם להתענג על סרטוני האוכל
המגרים והמעולים שלהם...



5) ספרי צביעה! כן כן..מה שקראתם!

טרנד ספרי הצביעה למבוגרים ממש שטף את הרשת בשנה האחרונה..
המפורסם שבהם הוא הגן הסודי (תמונה למטה)..
זאת בכלל לא בושה, מרגיע לגמרי ואפילו בר רפאלי חטאה בטרנד הזה..ככה שאתם
בחברה טובה :)









זהו להפעם,
סופ״ש נעים וחמים!

xoxo